שמאי מקרקעין במושבים
שמאי מקרקעין במושבים

שמאי מקרקעין במושבים

למשרדו של יניב רפאל התמקצעות במגזר הכפרי, במושבים וקיבוצים ובתחום זה מתרכז עיקר פעילותו, שמאי מושבים.

מדובר בנישה נפרדת בעולם השמאות והנדל”ן והיא משלבת לא מעט משני תחומים רחבים אלה. לא כל שמאי מקרקעין ולא כל מי שעוסק בנדל”ן יהיו בעלי ידע וניסיון מספקים להבין את הדקויות שקשורות בתחום הקיבוצים והמגזר הכפרי וישנם מקרים שבהם התמחות זו לא רק מומלצת – אלא נדרשת!

בזכות הניסיון הרב וההתמודדות היום יומית אל מול גורמי המיסוי והרישוי כמו למשל מנהל מקרקעי ישראל הגובה דמי הסכמה/דמי רכישה (החלטה 1013), דמי היוון, דמי היתר ושימושים חורגים. בשנים האחרונות אושרו ואומצו לא מעט החלטות חדשות בהנהלת מנהל מקרקעי ישראל בנושאים שונים שקשורים במגזר הכפרי, המושבים והקיבוצים, החלטות שיש להן השלכות מרחיקות לכת על פרויקטים, הפשרת קרקעות, קבלת החלטות על ידי אנשים, שטחים ומגרשים של רשויות ויישובים ועוד. על מנת להבין את ההחלטות האלה וכדי לדעת להתמודד איתן בדרך הכי טובה עבור כל לקוח ולקוח – מומלץ להתייעץ עם משרדנו לפני ביצוע כל פעולה או קבלת כל החלטה שהיא. בנושאים אלה יש חשיבות עצומה לניסיון המקצועי, לידע נרחב (לא רק בתחום הנדל”ן והמקרקעין) ושילוב זה של ידע וניסיון תורם רבות לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח. גם במפגש הראשונה וגם באלה שיגיעו אחריו ויכללו את המסקנות של עבודת השמאות המאומצת, האישית והמותאמת עבור כל לקוח בנפרד.

לקוחותינו קיבלו וממשיכים לקבל שירות מעולה, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלהם לאורך השנים, חסכו הרבה מאד כסף ולא נכנעו לקביעות או החלטות של רשויות מקומיות או גופים ממשלתיים. הידע והניסיון שלנו עמדו לרשותן וחסמו כל אפשרות לניצול בשל היעדר הידע של אנשים פרטיים בתחומים אלה. גם אתם יכולים ליהנות משירות מקצועי ומעולה ומהתנהלות מיטבית גם בתהליכים מורכבים מול הרשויות.

שמאי מקרקעין במושבים: היטל השבחה

בנוסף לכל האמור, על הלקוחות בעולם הנדל”ן במושבים לדעת שבשנים האחרונות החלה גבייה מברי רשות היישובים אלה של היטל השבחה ובתור משרד שעובד עם כמה וכמה רשויות בנושא של היטלי השבחה – אני ממליץ להיעזר בנו ובידע שהמשרד שלנו מציע ולבחון ביחד הגשת שומה אחרת (ערעור על שומת הוועדה) בהליך מול “שמאי מכריע”. לכל לקוח הצרכים, הדרישות והמטרות שלו ולכן חשובה בחינה של כל מקרה אישי לגופו בצורה מעמיקה ומטיבית.

הליך זה, כמו רבים אחרים, נכלל בין השירותים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו וניתן לעשות אותו במשרדנו המתמחה בערעורים ועם הצלחות רבות לאורך השנים.

שמאי במושבים – יתרונות המשרד

  • התמחות בשמאות מושבים וניסיון רב שנים.
  • ניסיון עם בוררות במקרים שונים ומגוונים המאפשר מתן שירות אישי לכל לקוח ובכל מקרה.
  • סיוע בדיני נחלות וירושות במושבים ויישובים שונים תוך שילוב החלטות או נושאים שקשורים בצוואות ובעלות על מגרשים.
  • ניסיון רב שנים (מעל 15 שנים) בכל תחומי השמאות הכללית וזו של המושבים, בה חובה ניסיון וידע ספציפיים ועדכונים מפעם לפעם. את כל אלה תמצאו אצלנו, במשרד יניב רפאל.

עוד קטגוריות:

שמאי מקרקעין, שמאי מקרקעין בירושלים

הערכת שווי דירה, היטל השבחה, שמאי מקרקעין במודיעין, שמאי רכוש, דוח אפס, שמאי מקרקעין במושבים, שמאי דירות, שמאי נחלה, שמאי בשוהם, שמאי נזקי מים, תמ”א 38 ירושלים

שתף:
וואטסאפ חייג אלינו צור קשר
Icon for fixed button גם בווצאפ